Menüyü kapat
Hesabım
Şifremi Unuttum
Sepetim
Tepe
Soru Kategorileri
1- Sepetime eklediğim ürünler benim için rezerve edilir mi?

Sepetinize eklediğiniz ürünler satın alma sürecinde ürünün stoğu tükenene kadar sepetiniz de kalır fakat sizin adınıza rezerve edilmez.

2- Siparişimin durumunu nasıl öğrenebilirim?

Üye girişi yapıp, hasabım sayfasına girerek siparişlerinizi listeleyebilir burada siparişlerinizle ilgili son durumu görebilirsiniz.

3- Siparişimi nasıl ödeyebilirim?

tepehome.com.tr'den vereceğiniz siparişlerinizi kredi kartı veya havale ile ödeyebilirsiniz. Kredi kartı ödemelerinde 3D secure servisi kullanılmaktadır.

Havale ödemlerde sepet sayfasında IBAN bilgileri yazmaktadır.

4- Siparişim hangi kargo ile gönderilecek?

tepehome.com.tr üzerinden verilen aksesuar siparişlerinizin gönderimi ARAS Kargo firması ile sağlanır. Mobilya gönderimleri ise Horoz lojistik firması ile gönderilmektedir. İstanbul Ankara İzmir şehirlerinde Tepehome ekipleri ile gönderim yapılmaktadır. Mobilya sevkiyatları eve kadar teslim edilmektedir.

Tedarikçi firma siparişlerinizde ilgili tedarikçimizin anlaşması kargo veya lojistik firması ile tarafınıza sevk edilmektedir.

5- Kargo ücreti ne kadar?

tepehome.com.tr siparişlerinizde 250tl lve üzeri bütün alışverişlerinizde kargo ücretsizdir.

250tl altı siparişlerde kargo bedeli 25tl’dir

Kargo bedava olan ürünler için kargo firması herhangi bir talep etmesi durumunda ödeme yapmayınız. Kargo ücretiniz tarafımızca sizin adınıza ödenmiş bulunmaktadır.

6- Sipariş verdiğim ürün ne kadar süre içerisinde teslim edilir?

tepehome.com.tr üzerinden verilen siparişler öncelikle üretim sürecinden geçmektedir. Her ürünün altında ilgili ürün için kargoya planlanan teslimat süresi vermektedir. Ürünler belirlenen üretim süresine göre işleme alınıp kargoya teslim edilmektedir.

7- Siparişim kargoya teslim edilmiş. Kargo takibini nasıl yapabilirim?

Siparişiniz kargoya verildiğinde e-mail ile kargo takibi hakkında bilgilendirilirsiniz.

Horoz lojistik siparişleriniz sms ile bilgilendirme yapılmaktadır.

8- Siparişimi iade etmek istiyorum. Ne yapabilirim?

tepehome.com.tr üzerinden oluşturduğunuz siparişlerizi hızlı ve kolayca iade edebilirsiniz.  İade edeceğiniz ürünün, paketi hasar görmemiş, kullanılmamış ve kullanım hatası sonucu zarar görmemiş olmasına dikkat ederek ARAS kargo firması ile 1528241931630 kodu tarafımıza karşı ödemeli olarak gönderebilirsiniz. Mobilya iadeleri için  çağrı merkezimiz ile iletişime geçilmelidir. 0850 2554747

montajı yapılmış ürünlerin iadesi alınmamaktadır

9- Cayma hakkımı nasıl kullanabilirim?

Cayma hakkınızı kullanabilmeniz için ürünü teslim aldığınız tarihten itibaren 14 gün içinde ürünü iade etmek istediğinizi telefon, e-mail ya da dilekçe ile bildirmeniz gerekmektedir.

10- Cayma hakkının geçerli olmadığı ürünler nelerdir?

İade edeceğiniz ürünün, paketi hasar görmemiş, kullanılmamış ve kullanım hatası sonucu zarar görmemiş ve montaj yapılmamış olması gerekmektedir.  

11- İade sürecinde kargo ücreti kime aittir?

www.tepehome.com.trde 14 gün içindeki bütün iade işlemlerinde kargo ücreti Tepe Home tarafından ödenmektedir. İade gönderimleriniz ARAS Kargo firması ile karşı ödemeli olarak yapılmalıdır. Farklı kargo firması ile yapılan gönderi ücretleri tarafınıza ait olacaktır.

İade Kargo ücretiniz tarafımızca sizin adınıza ödenmiş bulunmaktadır. İade için kargo şubesine ödeme yapmayınız

12- Siparişimi iptal etmek istiyorum, nasıl yapabilirim?

Siparişinizi verdikten sonraki iade işlemleri için 0850 255 4747 numaralı tepehome.com.tr Müşteri Hizmetleri hattımızı arayabilirsiniz.